AXA TFI w Supermarkecie Funduszy Inwestycyjnych

W ofercie Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych mBanku pojawiły się nowe fundusze. To efekt nawiązania współpracy z AXA TFI. Aktualnie Klienci mBanku mogą zainwestować w ponad 270 funduszy należących do 18. różnych towarzystw.

Klienci mBanku mogą już nabywać jednostki uczestnictwa w funduszach zarządzanych przez AXA TFI. Towarzystwo oferuje fundusz AXA FIO, składający się z ośmiu zróżnicowanych subfunduszy. Minimalna wartość pierwszej wpłaty do funduszu wynosi 500 zł, a każdej kolejnej 100 zł.

Już ponad 500 tys. Klientów mBanku inwestuje w fundusze za pośrednictwem Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych. Mamy nadzieję, że poszerzenie oferty o fundusze zarządzane przez AXA TFI  zachęci kolejnych Klientów do pomnażania kapitału właśnie za pośrednictwem naszej platformy – mówi Michał Rzeźnik, specjalista w wydziale produktów inwestycyjnych i oszczędnościowych w mBanku. Współpraca z partnerem, którego fundusze notują ponadprzeciętne wyniki pozwoli naszym Klientom na budowanie silnych i zdywersyfikowanych portfeli inwestycyjnych – dodaje Rzeźnik.

O AXA TFI SA

AXA TFI działa na rynku od lipca 2010 r. W jego ofercie znajduje się  AXA FIO składający się z ośmiu subfunduszy:

Supermarket Funduszy Inwestycyjnych (SFI) mBanku jest pierwszą w Polsce platformą internetową pozwalającą na bezprowizyjny zakup jednostek uczestnictwa w ponad 270. funduszach należących do 18. różnych towarzystw. Inwestowanie w ramach SFI pozwala na zbudowanie zróżnicowanego portfela inwestycyjnego opartego nie tylko standardowe fundusze akcyjne, rynku pieniężnego, obligacyjne czy hybrydowe, ale także o unikatowe fundusze indeksowe  i etyczne. SFI jest produktem zintegrowanym z rachunkiem podstawowym eKONTO, co oznacza stały, 24-godzinny dostęp przez zdalne kanały tj. internet czy mLinia.

mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W najnowszej edycji rankingu konsumenckiego „Jakość Obsługi” (wrzesień 2010 r.) otrzymał przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010”. W grudniu 2009 r. w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi” „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator, został także ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce. Tytuł „Złotego Banku 2009 r.”, przyznany przez internautów w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier” w lutym 2010 r., to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.